Beginner How to draw Sonic the Hedgehog (For all you noobs)

Discussion in 'Guides' started by Raurio, Aug 7, 2011.

  1. Raurio

    Raurio Guest

    Hey guys, I found a pretty epic tutorial on how to draw Sonic that's very noob friendly. I take no credit for this guide. The only bothersome thing about it is the person who made it had a mic problem or something's very wrong with his voice, he sounds like a quiet little girl throughout it so you may have trouble catching everything he says.


    Made in Paint 2.0 methinks, pretty sure most gfx platforms could make this though, uses basic functions.
     
    Last edited by a moderator: Aug 7, 2011
  2. -WaRl0rD-

    -WaRl0rD- Guest

    Damn, he's good.

    ~Warlord.
     
  3. Raurio

    Raurio Guest

    I couldn't agree more, i'd say his work is levels beyond any original Sonic art I've ever seen.
     
    Last edited by a moderator: Aug 7, 2011
  4. Raurio

    Raurio Guest

    Really? Nobody else is interested in this guide?
     
  5. -WaRl0rD-

    -WaRl0rD- Guest

    Some people just don't understand the pure genius and soul of this wonderful work of art. So sad.

    ~Warlord
     
  6. 0_O

    Astounding.
     
  7. Skullyhoofd

    Skullyhoofd Guest

    I just don't know what to say.. It's perfect..
     
  8. Raurio

    Raurio Guest

    I'm bumping this guide with my name cuz I can
     
  9. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    FAIL! i could do that with my eyes closed. if i had a youtube i would step it up, but its pretty good for a 1 minute drawing.....
     
  10. Raurio

    Raurio Guest

    Are you kidding me, his artwork was a very original and beautiful take on Sonic, i'd really like to see your attempt at replicating that...
     
  11. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    ok. i will
     
  12. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    [​IMG]

    lol owned
     
  13. Raurio

    Raurio Guest

    Yawn, also, that tends to get the people who are serious about GFX mad. Putting your name on somebody's work that is not your own tends to do that I guess.
     
  14. Skullyhoofd

    Skullyhoofd Guest

    Lol ripper. now nobody will ever take you serious again. you are a graphics noob. :rolleyes:
     
  15. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
  16. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    lol- i downloaded that from google cuz mine didnt work- now im gonna daw the real one. i was seeing if anyone would recognize it.
     
  17. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    you have to admit though- that video of sonic was a fail
     
  18. -WaRl0rD-

    -WaRl0rD- Guest

    Your a fail, rippers are fails, rippers who rip stuff from DeviantArt are epic fails.

    ~Warlord
     
  19. lawpaok

    lawpaok Guest

    Yeah....only thing is.............you are a bigger fail now.....:D:D:D
     
  20. geko4740

    geko4740 Phrourach

    Joined:
    Jul 20, 2011
    ok, so i copied ONE thing from the internet? how many ppl havent?
     

Top